Η εταιρεία μας κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχών λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή ανθρώπινα λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.
Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε στο 210 9373100 η μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα «Συχνές ερωτήσεις» οπού θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία και τον τρόπο αγοράς των προϊόντων που επιθυμείτε.
Υπαναχώρηση/επιστροφή-αντικατάσταση προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις όποιες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του PINIATA.GR πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα η προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά).
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτερο περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί περάν των δέκα (10) ημερολογιακών ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (ΔΑΠ, ΑΠ λιανικής).
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφτηκαν από τον πελάτη πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αύτη που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε αρίστη κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα τα όποια συνόδευαν το προϊόν. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις.
- να επικοινωνήσετε την ιδία μέρα η την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα,
- το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί η να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του,
- το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που να αποδεικνύουν τη συναλλαγή (πχ. ΔΑΤ,ΑΠ λιανικής κ.ο.κ.)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Διαδικασία επιστροφής
- Αν βρίσκεστε κοντά στην εταιρεία μας.
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε την εταιρεία μας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
- Αν παραλαμβάνετε μέσω courier.
Σε αυτήν την περίπτωση:
α) Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
β) Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
γ) Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 9373100 κ, είτε μέσω e-mail στο [email protected].